dostane dostane
درباره ما

پیوند روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


dostane

کمک
موضوع: <-PostCategory->

سلام دوستان بنده میخوام با کمک شما یه مجله اینترنتی بسازم اگه نظری برای روند خوب این مجله دارید تو قسمت نظرات بگذارید و اگر دوستارین منو یاری کنین عضو وبلاگ شین ممنوندوستون دارم

منتظر نظراتونم



نظرات شما عزیزان:

ساعت12:17---9 بهمن 1391
سلام دوست گرامي خوشحال ميشم با هم كار كنيم ولي در چه زمينه اي؟ منم وبلاگ دارم اگر دوست داشتيد به وب من هم سر بزنيد موفق باشيد _________________________ من در این مورد پست میذارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :mona | لينک ثابت |دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,|



موضوعات
عاشقانه عاشقانه های من عاشقانه های شما اشعار شعر های من شعر های شما(فقط برای اعضا) داستان داستان های من داستان های شما(فقط اعضا) سرگرمی چیستان لطیفه حکایت آیا می دانید؟ پ ن پ فک فامیله ما داریم همدردی سوال ها اتاق همدردی

لینک دوستان

چرت نویس
« به نام آنکه اشـک را آفرید تا سرزمین وداع آتش نگیرد »
عاشقی هستم به دور عشق
بهترین وزیباترین عشقم
˙·٠•●♥حس زیبا ♥●•٠·˙
حورالعین
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dostane و آدرس majjaledostane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1391


نویسنده وبلاگ :

mona

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 13755
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com